Alla inlägg den 5 september 2012

Av Emma Aagaard - 5 september 2012 15:53

Hello!!! ska försöka göra ett video inlägg imorgon med Petra och Emelie

kanske liv jag vet inte om är i min grupp tror inte det

Men iaf snart har jag träning

elr snart och snart om typ två-tre timmar :D

Hinner inte vidioblogga nu pga pappa kommer tro jag är du i huvudet som pratar med

datorn

Men iaf imorgon

btw här är resten

Ava: Söt, Snäll och Rolig

Liv: Gullig, Söt Omtänktsam

Grace: Busig, Söt och Sweet

Petra: Busig, Gullig och Kittlig

Emelie: Kittlig, Gullig och Söt

Nora: Sweetie, Sötis och Omtänksam

Saga: Söt, Snäll och Rolig

Kram på er hinner nog blogga efter träningen <3


Av Emma Aagaard - 5 september 2012 10:22

Detta inlägg är en hyllning till min kompisar

Petra som är sjuuukt snäll, söt & rolig!

Nora som är snygg, omtänksam

Ronja som är trevlig, snäll och rolig

Cassandra/ Cassi som pricken på i:et, rolig som f**n 

Det är dom jag kommer på nu här men snart kommer jag på fler

och är det innan en lektion bloggar jag då!

Kan inte blogga i klassrummet……sitter ju längst fram   

Kramis på er


Av Emma Aagaard - 5 september 2012 06:51

God morgon alla zömntutor

Jag vaknade nyss och satte igång datorn 

men idag får jag ta med mig datan till skolan   

I    MacBook

Men jag måste nog gå till skolan snart   

men iaf jag börjar 8:25

Så ses/ hörs

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Emma & jag är 00:a, här kommer jag försöka skriva varje dag.
Om livet i sexan osv.
Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bilder

Hej här kommer jag lägga ut bilder om det går!


Ovido - Quiz & Flashcards