Alla inlägg den 2 september 2012

Av Emma Aagaard - 2 september 2012 12:31

Snabb inlägg

Matchen nörjar kl 15:30 på Veddesta vallen <3

Möter fd bästis

Bele barkarby <3

VS.

Ifk Viksjö <333

En hälsning till mina halv syskon!

Michelle Östmann: Älskling du……………är min bbe som inte kan bli viktigare!!! <333

Nora Palm: Älskling du är min bbe! Ses imorgon!!!! <333

Saara Väisänen: Du gör min dag vacker!!! <333


Ni är min värld ni gör den vacker, när jag mötte er tre förändrades allt min dag blev vacker igen har aldrig känt så här förut!

Puss


Av Emma Aagaard - 2 september 2012 11:17

Söndags mornar är inte roligt! vet att kl är typ halv tolv men jag är utmattad! sov inge vidare!

Hoppas ni sov bra iaf   

 Fyller ju år om 12 dagar

yaay

Men iaf min önskelista är

Iphone 4

Platt & våffeltång

Onepiece (köper från stadium heter väl Warp då, mycket billigare)


Det var det men ju äldre jag har blivit önskar jag mig lite dyrare och färre saker

remember typ 2005/2006 önskade jag mig typ

Bratz

Bratz

Bratz

& kläder till dom :P


hittade min önskelista när jag var 5, till julen alltså

Kära Tomte

Iår önskar jag mig bara hårda paket för att i skolan säger dom att mjuka paket bara är raggsockor och annat som man inte vill ha

Och jag har varit snäll hela året och ätit upp allt jag behöver, förutom det i skolan med det är ju bläigt!

Kram Emma

Ps: måste du ha så fula kläder på dig, jag kissar nästan på mig när jag ser dig!



Fick ju hjälp med stavning osv av mami och papi <3

Men nu idag ska jag spela match kl 4 i think

btw det är min gamla bästis som kanske spelar! 

Mohahaha du ska få stryk!

 <3

Annars är väl allt oki!

Måste sluta nu mami roppar att det är mat!

aphungrig!!!

Kram


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Emma & jag är 00:a, här kommer jag försöka skriva varje dag.
Om livet i sexan osv.
Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bilder

Hej här kommer jag lägga ut bilder om det går!


Ovido - Quiz & Flashcards