Alla inlägg den 3 september 2012

Av Emma Aagaard - 3 september 2012 20:56

Go'natt alla som måste gå och lägga sig!

Men för mig blir det frukt! mumsmums

Men det blir när pappa kommit tillbaks från gymmet

För mig blir det Csi Ny och fb <3

Imorgon ska jag ev åka till simhallen <33

Men idag har jag övat skiiit mycket spanska och engelska <3

kul men jobbigt!

Men nu kom pappa hem <3

Så fruuukt och glass här kommer jag

SOV GOTT <3



Av Emma Aagaard - 3 september 2012 17:26

Tjoo

Då sitter man och är duktig och gör läxorna :P

Fast det tog sin lilla tid för pappa att övertyga mig!

Smidig som jag e, glömde jag nycklarna hemma hos mamma och på den nyckelknippan satt mina nycklar till skåpet :P

Men efter som att världens bästa tjejer räddade mig genom att jag fick låna allt av dom+ att jag fick ha min väska i deras skåp <3333

tack tjejer! ni räddade mig idag!

Har nog inte som mycket mer att skriva om idag…….………

jo juste pappa sa idag att jag kanske inte skulle få en iphone 4 utan en "annan" mobil jaba vaa men kan inte någon annan mobil

(dealen var att jag skulle få pappas gamla och han skulle få en iphone 3gs)

det svarade han ju inte på men iaf!

Aja vi får se :'(

Kram kram


Av Emma Aagaard - 3 september 2012 07:58

Tjaa

Men "Dagens outfit/ bildbomb" menar jag

att varje dag kommer jag ta bild på min outfit och sen på söndag lägga ut som en bildbomb typ

en väldigt liten bildbomb då <3

börjar den här veckan på söndag då <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Emma & jag är 00:a, här kommer jag försöka skriva varje dag.
Om livet i sexan osv.
Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bilder

Hej här kommer jag lägga ut bilder om det går!


Ovido - Quiz & Flashcards