Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Aagaard - 31 augusti 2012 21:26

iHola! nää men hej

Idag efter skolan hann jag inte skriva

men jag slutade iaf kl1 och sen kom jag väl hem vid halv två, vi satt och flumma i typ evigheter kändes det som vi satta och skratta åt allt!

  

Men imorgon blir det syrrans match och läsk!

Kanske försöker få med en kompis hade jag haft en bättre mobil hade jag fotat och sen bloggat men nu har jag ju bara en liten skit mobil!   

Men när jag får en iphone 3gs elr 4 så kmr jag få tillgång till att blogga från andra ställen nu kan jag ju bara blogga hemmifrån    

Men hoppas ni får en bra dag imorgon hinner kanske inte blogga imorgon   

menmen kram tills vidare!

Av Emma Aagaard - 31 augusti 2012 07:05

Hello bbs!

Jag har behövt gå upp skiiit tidigt och göra ingenting bara för att mami har hantverkare på sitt jobb!

Och jag börjar typ halv tio :'(

Hoppas ni hade en härlig morgon

Men iaf idag har jag nog inge spc……joo idrott

faan måste åacka gympa påsen hemma hos papi
Men i hegen ska kanske Petra, Emelie & jag åka inte till jakan och shoppa <3

Men nu måste svara på fb det är typ några killar som damp messar mig på fb

Kram och hoppas ni får det bra idag!

  


Av Emma Aagaard - 30 augusti 2012 20:49

Hej.....igen

Matchen slutade 3-2 till spånga :(

men viksjö var bra och på söndag ska jag spela med 99:orna

Aja kram på er

Av Emma Aagaard - 30 augusti 2012 18:04

Heej

Det här blir mitt första inlägg & jag lägger upp en bild på mig längst ner <3

Men iaf jag e 11 och fyller 12 i september <3

så snart kommer jag kunna blogga från min mobil ;)

men iaf jag är blond, med grön -blåa ögon som älskar fotboll och kompisarna <3

Men idag ska jag ner på vallen halv åtta och kolla på när poolarna spelar

uppdaterar senare ikväll hur det gick! :)

Snodde choklad ifrån kylskåpet & mami upptäckte det önska mig lycka till! :P

Men hejdå!

      Okey det var kanske fler än en men iaf nu vet ni hur jag ser ut

Ps..... bilderna var för typ två år sen pallar inte fota mig känner mig som värsta fjortizzz då

byebye :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Emma & jag är 00:a, här kommer jag försöka skriva varje dag.
Om livet i sexan osv.
Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bilder

Hej här kommer jag lägga ut bilder om det går!


Ovido - Quiz & Flashcards